Kako postupiti s jamstvenim zahtjevima?
Prije svega, potrebno je pročitati našu politiku povrata u kojoj možete pronaći sva prava i obveze kupca kao i prodavatelja.
Pravila povrata
1. Robu treba vratiti bez odlaganja, odmah nakon otkrivanja greške. Kontinuirano korištenje pokvarenog predmeta može povećati njegovo postojeće oštećenje, što može biti razlog da odbijemo vaš zahtjev.
2. Jamstveni rok za svu robu je 24 mjeseca počevši od datuma isporuke.
3. Jamstveni rok ne treba zamijeniti s trajnosti bilo koje robe. Trajnost se odnosi na robu' sposobnost podnošenja habanja, habanja i propadanja kada se pravilno koriste i njeguju, s obzirom na njihovu namjenu, svojstva i razlike u učestalosti nošenja.
4. U slučaju da kupac primi robu koja ne odgovara opisu na web stranici ili ima bilo kakve nedostatke, dužan je o problemu obavijestiti prodavatelja bez odgađanja (do 5 dana nakon primitka robe) putem e-maila ili telefon.
5. Ako kupac primi oštećenu ili neispravnu robu, ima pravo podnijeti reklamaciju prodavatelju.
6. Pod greškom se podrazumijeva promjena svojstava robe do koje je došlo zbog uporabe neprikladnog ili nekvalitetnog materijala, povrede proizvodnog procesa ili neprikladnog konstrukcijskog rješenja.
7. Promjena svojstava robe tijekom jamstvenog roka ne smatra se greškom ako je promjena posljedica neadekvatnog nošenja, nedostatka ili nedovoljne njege, prirodne promjene materijala, štete koju je prouzročio kupac ili treća osoba i/ ili bilo koje druge netočne smetnje.
8. Zahtjev se smatra uredno podnesenim ako je vraćena roba potpuna i nije došlo do kršenja higijene. Kupac je dužan robu vratiti čistu i bez ikakvih higijenskih nedostataka. Tvrtka Swimaholic s.r.o. upravljanje e-trgovinom www.swimaholic.si ima pravo odbiti vaš zahtjev ako vraćena roba ne ispunjava načela opće higijene (na temelju Uredbe 91/1984 češke nacionalne zbirke zakona).
9. Vaš zahtjev, uključujući otklanjanje kvara, bit će obrađen u roku od 30 dana nakon što je ispravno podnesen. Ovlašteni djelatnik može s kupcem u opravdanim slučajevima dogovoriti duži rok.
10. Kupac mora poslati obrazac za reklamaciju zajedno s robom i kopijom računa na sljedeću adresu: Vojtech Krapitek, U Průhonu 17, 170 00 Praha 7, Republika Češka.